.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند. چرا احمدی نژاد درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت نگفت؟
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند.(ادامه)
یک مازندرانی نایب‌رئیس و دبیر کمیته انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران شد
مهدی کردانی با ۶۷ رای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از بین ۷۳ رای ممکن به‌عنوان نایب رئیس و دبیر کمیته انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.(ادامه)
در سالی که خبری از هیچ انتخاباتی در کشور نبود، قطعا انتظار فعالیت از احزابی که صرفا در زمان انتخابات اعلام حضور می‎کنند، خواسته نسبتا زیادی است. دورخیز اصولگرایان برای رسیدن به بهارستان و پاستور
در سالی که خبری از هیچ انتخاباتی در کشور نبود، قطعا انتظار فعالیت از احزابی که صرفا در زمان انتخابات اعلام حضور می‎کنند، خواسته نسبتا زیادی است.(ادامه)
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند. ۱۰ شخصیت‌ سیاسی و مذهبی که امسال از دنیا رفتند +تصاویر
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند.(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
مرحوم محمدنبی حبیبی در قاب تصویر
محمدنبی حبیبی دبیرکل مؤتلفه اسلامی و از مبارزین انقلابی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم در مناصب مختلفی از استانداری فارس و خراسان تا شهرداری تهران و ... به خدمت پرداخت، درگذشت. (ادامه)
لاریجانی درگذشت دبیرکل موتلفه را تسلیت گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت.(ادامه)
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بامداد امروز بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درگذشت
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بامداد امروز بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رئیس و دبیرکل حزب مؤتلفه انتخاب شدند
در جلسه عصر امروز با اکثریت آراء «اسدالله بادامچیان» به عنوان رئیس شورای مرکزی و «محمدنبی حبیبی» به عنوان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.


سکان استانداری پایتخت در دست یک مازندرانی / 21 استاندار تهران از دولت موقت تا امروز
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد. (ادامه)
حس امیدواری به میدان رقابت سال 98 آنقدر زیاد است که فقط تندروهای اصولگرا برای آن صحنه طراحی ندارد بلکه پای صحبت گروه های مختلف که بنشینی و بعد از بیان تعارفات سیاسی، همه یک مطلب را می گویند «داریم افراد صلاحیت دار را شناسایی می کنیم». چراغ انتخابات روشن شد؛ لیست‌های اصولگرایان در حال تدوین است/ از لیست 150نفری جمنا در تهران تا لیست حزبی موتلفه(خبر)
حس امیدواری به میدان رقابت سال 98 آنقدر زیاد است که فقط تندروهای اصولگرا برای آن صحنه طراحی ندارد بلکه پای صحبت گروه های مختلف که بنشینی و بعد از بیان تعارفات سیاسی، همه یک مطلب را می گویند «داریم افراد صلاحیت دار را شناسایی می کنیم».(ادامه)
دبیرکل حزب موتلفه: نواصولگرایی را قبول ندارم
روزنامه اعتماد با محمدنبی حبیبی مصاحبه ای انجام داده است. (ادامه)
آیا دبیرکل‌حزب‌موتلفه وقائم‌مقام او برکنار می‌شوند؟
یک رخداد در حزب موتلفه در واپسین روزهای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری،باعث انفجار بمب خبری در قدیمی ترین حزب اصولگرای کشور شد. (ادامه)
واپسین ساعات سال ۱۳۹۵ با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همراه بود که تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و این نوید شروع نوروزی انتخاباتی بود.



در "نوروز انتخاباتی" چه گذشت؟
واپسین ساعات سال ۱۳۹۵ با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همراه بود که تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و این نوید شروع نوروزی انتخاباتی بود. (ادامه)
سکوت، تأیید، تکذیب؛ پاسخ ۵۰ نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری
هر روز یک‌ کاندیدا به جمع کاندیداهای ریاست‌جمهوری اضافه می‌شود و برخی هم کنار می‌روند (ادامه)
نامزد نهایی موتلفه برای انتخابات ۹۶ معرفی شد
دبیرکل موتلفه اسلامی سید مصطفی میرسلیم را به‌عنوان کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ۹۶ معرفی کرد. (ادامه)
شمال نیوز: دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به این دیدگاه که اصولگرایان فاقد مهره کلیدی برای رقابت با روحانی هستند، می گوید من این دیدگاه را قبول ندارم، هنوز کسی را انتخاب نکرده ایم، اما اصولگرایان از داخل جبهه خود نامزد معرفی می‌کنند و با نبود نامزد مواجه نخواهیم بود.
رقابت اصولگرایان و اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی/ احمدی نژاد سناریوی انتخابات را تغییر می دهد؟
شمال نیوز: دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به این دیدگاه که اصولگرایان فاقد مهره کلیدی برای رقابت با روحانی هستند، می گوید من این دیدگاه را قبول ندارم، هنوز کسی را انتخاب نکرده ایم، اما اصولگرایان از داخل جبهه خود نامزد معرفی می‌کنند و با نبود نامزد مواجه نخواهیم بود. (ادامه)
بادامچیان: مصلحت نیست عارف رییس مجلس شود
عضو ارشد حزب موتلفه معتقد است ریاست عارف بر مجلس به مصلحت اصلاح طلبان و حتی دولت نیست. (ادامه)
اعلام جدیدترین نتایج انتخابات مجلس در تهران
جدیدترین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
لیست نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه کشور + اسامی
بنا براعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.(ادامه)
اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در تهران
شمال نیوز: اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره حداقل 30 چهره شاخص اصلاح‌‌طلب در تهران به خطر رد صلاحیت از ادامه حضور در عرصه رقابت بازماندند. (ادامه)
لیست احتمالی ائتلاف اصولگرایان برای تهران
ائتلاف اصولگرایان جلسات متعددی برای انتخاب کاندیداهایی که می خواهد از آنها حمایت کند، برگزار کرده و اکنون اکثریت کاندیداهایی که اسمشان در لیست قرار می گیرد، مشخص شده‌اند. (ادامه)
لیست‌ها و سرلیست‌های احتمالی انتخابات مجلس در تهران
(ادامه)
فهرست‌های انتخاباتی مجلس در تهران
با نزدیک شدن به روز هفتم اسفند و پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی توسط هیأت‌های نظارت به تدریج تکلیف جناح‌بندی‌ها و لیست‌های انتخاباتی مشخص شده هر چند هنوز ابهامات و پرسش‌های مختلفی در این زمینه باقی مانده است.(ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
تلاش برای وحدت اصول‌گرایان مدت‌هاست که آغاز شده است، گروه‌های اصول‌گرا که میوه تفرقه‌شان را در انتخابات ۹۲ چیدند بهتر می‌دانند در عصر پساتوافق اشتباهشان نه تنها موجب از دست دادن اکثریت مجلس که موجب به محاق رفتن گفتمان اصول‌گرایی خواهد شد. 6 ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ وحدت اصولگرایان با ۱۰+۵ یا شورای فقیهان/ جزئیات برنامه‌ریزی اصول‌گرایان برای وحدت(خبر)
تلاش برای وحدت اصول‌گرایان مدت‌هاست که آغاز شده است، گروه‌های اصول‌گرا که میوه تفرقه‌شان را در انتخابات ۹۲ چیدند بهتر می‌دانند در عصر پساتوافق اشتباهشان نه تنها موجب از دست دادن اکثریت مجلس که موجب به محاق رفتن گفتمان اصول‌گرایی خواهد شد.(ادامه)
هیئت موسس "اتحاد ملت ایران" چه کسانی هستند؟
(ادامه)
حبیبی: رئیس‌جمهور منتقدان را تمسخر نکند
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد اظهارات آقای رئیس جمهور در مراسم 16 آذر گفت: رئیس جمهور به جای پاسخگویی به نقد منتقدین هر بار آنها را با عبارتی تمسخر و تحقیر می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.